Intrebari frecvente

Cum pot obtine o oferta de pret?
Puteti cere oferta de pret pentru piesele cautate, prin telefon sau email, chiar si pentru cele pe care nu le-ati gasit pe site. Cererea de oferta o puteti trimite folosind Formularul de contact
Pentru oferta de pret trebuie sa completati sectiunile :
  • Date identificare persoana
  • Date identifcare autovechicul
  • Mesaj
  • Cod de verificare
Sectiunea Date de identificare firma trebuie completata doar in cazul in care doriti sa vi se elibereze factura fiscala.

Cum pot efectua o comanda?
Comenzile se pot face telefonic sau prin email.
Pentru a comanda o anumita piesa, este necesara introducerea acesteia in cosul de cumparaturi. Acesta se poate face cu ajutorul butonului Adauga, care se afla sub imaginea produsului.
Pentru a introduce cantitate din produsul dorit , apasati butonul , situat in partea superioara a paginii, in partea dreapta. Pentru a mari sau micsora numarul de produse, folositi butoanele respectiv , iar pentru a sterge produsul folositi butonul .
Pentru finalizarea comenzii folositi butonul Trimite comanda. Pentru a putea confirma comanda, trebuie sa completati datele dumneavoastra de contact, folosind Formularul de Contact.Dupa trimiterea comenzii, veti fi contactat telefonic pentru confirmare.

Cum se efectueaza plata produselor?
Plata coletelor se face in sistem ramburs.
Factura cu produsele cumparate o veti gasi in colet.
Pentru piesele de origine care nu sunt pe stoc si se comanda ulterior , plata se face in avans in contul BCR RO77 RNCB 0188 0349 7790 0001
La sediul nostru puteti achita prin numerar sau card bancar.

Cum se efectueaza livrarea produselor?
Livrarea coletelor se face prin curier rapid, GLS. Termenul de livrare este de aproximativ 24 de ore pentru piesele din stoc, pentru orasele in care sunt sedii GLS.
Pentru alte localitati termenul de livrare se poate prelungi cu 24-48 ore.
Doar dupa achitarea rambursului (valoare totala factura + taxa transport), puteti verifica continutul coletului, si nu ezitati sa ne contactati pentru orice neconcordanta intre continutul coletului si factura .

Cat reprezinta taxa de transport?
Taxa de transport : pentru coletele pana in 5Kg , este de 20 RON.
  • pentru coletele intre 5 kg si 10 kg, este de 25 RON.
  • pentru coletele intre 10 kg si 20 kg, este de 30 RON.
  • pentru coletele intre 20 kg si 30 kg, este de 40 RON.
  • pentru coletele intre 30 kg si 40 kg, este de 48 RON.
Taxa de transport nu se achita separat la curier, este inclusa in valoarea rambursului..

Care sunt conditiile de grantie?
Majoritatea produselor au perioada de garantie de 24 luni.
Produsele isi pierd garantia in cazul in care nu sunt montate la service autorizat R.A.R. si nu sunt montate pentru vehicolul pentru care este destinat. Montajul pieselor in service autorizat R.A.R. se dovedeste prin factura primita de la service la data montarii piesei.
Piesele care fac obiectul unei reclamatii in termenul de garantie, vor fi expediate catre furnizor in ambalaj original , insotite de urmatoarele documente:
  • Dovada de achizitionare a produsului: factura fiscala de la furnizor;
  • Dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR: copie deviz de lucrari, factura fiscala, chitanta;
  • Nota de constatare cu descrierea defectiunii sau a deficientei semnalate, eliberata de un service autorizat RAR;
  • Copie dupa certificatul de inmatriculare al masinii pe care s-a montat piesa;

Care sunt conditiile de returnare a pieselor?
Consumatorul are dreptul de a returna piesele comandate in termen de 10 zile. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator.
Piesele se pot returna in urmatorele conditii:
  • daca nu au urme de montare
  • sunt curate si in ambalajul original
  • sunt ambalate pentru a proteja ambalajul original.
Taxa de retur este platita de Consumator . Contravaloare pieselor de retur va fi platita in termen de maxuim 5 zile prin transfer bancar, daca sunt indeplinite conditiile de retur. (conform Oug 130/2000)